My corner's visitor

Tuesday, December 2, 2014

Perhatian..

As salam untuk semua....

Ramai yang nak tahu status Kau Tetap Milikku (KTM) sekarang ni. Terus terang saya katakan, saya sendiri pun sedang dup dap dup dap ni. Tak tahu apa jadi dekat manuskrip tersebut. Diterima ke... Tak diterima ke.... Setiap hari tertanya-tanya pada diri sendiri. Harap sangat ianya diterima pihak penerbitan. 

Untuk Cinta Hati Sayang (CHS) insyaallah awal tahun depan siap manuskrip penuh. Hendak hantar dekat mana? Ermmmm... saya sendiri pun tak tahu lagi. Kalau ada yang nak terima manuskrip saya dialu-alukan. 

Majikanku Sayangku (MS) pula insyaallah akan disambung selepas habis CHS ye. Tak dapat nak buat dua cerita dalam satu masa. Nanti bercampur aduk watak. Huhu.....


Ada juga yang tanya kenapa tak create PAGE dekat FB. Insyaallah juga kalau KTM dicetak, barulah saya akan buka PAGE ye untuk followers semua.  

Maaf kalau ada kekurangan dalam jalan penceritaan semua. Masih banyak lagi yang hendak diperbaharui . 

Apa-apa pun akan saya update lagi okey.

Terima kasih banyak-banyak pada yang memberi sokongan pada saya. Followers semua, I love you all...... muah.....


Ikhlas dari,

Penulis baru.. :)


29 comments:

  1. Sentiasa sokong miss writer..hope semuanya bjalan lancar..hope sgt dpt bli novel2 sis dgn cepat..x sabor pun ada nih..hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq so much sis Ida Ahmad.. Itulah, saya sendiri pun tak sabar ni... huhu...

      Delete
  2. Semuga dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  3. Cuba hantar kat Lovenovel atau Idea Kreatif

    ReplyDelete
  4. Good luck hairynn..harap semua di permudahkan olehnya insyaallah...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Gud Luck dear...sabar menunggu ni!!! semoga semua berjalan lancar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ sis Aminatuuz Zahrah... aminnn..

      Delete
    2. :))) best ketiga-tiga citer tu... klu dah kuar buku. infom ye... nak rembat terus

      Delete
  7. Ganbatte ne..sis..setakat ni cerita2 kt blog sis semua best..semoga urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  8. Goodluck sis, moga dipermudahkan segalanya...
    Amin

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Hairynn.

    Saya suka cerita2 yg ada d blog ini.
    Apa kata cuba hntr ke Idea Kreatif.

    ReplyDelete
  10. Gud luck...baru termasuk dlm blog ni...

    ReplyDelete